onsdag 10 juni 2009

Pyssel

Ja jag vet jag har blivit lite smådålig med mina uppdateringar men jag har ju fått jobb och det är helt underbart, pissväder emellanåt men dock underbart!
Jag har det bra så ni vet, ni är välkomna ut och hälsa på mig på fjäderholmarna.
Jag har iallafall pysslat lite mellan varven eller ja rättare sagt när sambon och kompisen satt och svor framför fotbollen i lördags, då pysslade jag.

Ett litet somrigt kort men en supersöt magnoliastämpel på, börjar gilla de där tjejerna och killarna mer och mer... börjar även lära mig hantera mina promarkers ;)

Fråga mig inte vad det är för lustiga vinklar jag har börjat fota i.... men det här är iallafall inte riktigt färdigt än, ska fästas en liten skylt med grattis på framsidan också.

Ett toalettrullekort, Laila du har startat en epidemi!

Ännu ett toalettrullekort.


Ett vinflaskekort blev det här, har ett överskott på svarta papper just nu och en ohygglig massa spillbitar och ville exprimentera lite, blir ganska somrigt.


En bild lite närmare, lite bättre. ;)
Hoppas ni har det bra där ute, var ni än är.
Ta hand om er!
Stor kram

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig och är så kreativ. Gillade toalettrullekorten mycket. Annorlunda men snygga. Tänk minen du skulle få om du ger bort ett sånt kort till någon som inte vet hur pysslig du är.
    //Linda

    SvaraRadera
  2. *gapskratt*
    Mer toarullar till folket!!! :-D
    Vad pysslig du har varit

    SvaraRadera