lördag 11 juli 2009

Klarvaken

Veckan som gått har varit ganska blöt och blåsig, ute på fjäderholmarna finns inga som helst mellanting, antingen 50 grader strålande solsken eller hällregn och storm...
Jag trivs som fisken i vattnet, härliga människor som både jobbar och turistar ön.
I torsdags stannade jag och en av tjejerna kvar efter jobbet och tog ett glas vin på rökeriet och snackade lite skit, hur härligt som helst.
Igår morse slog jag upp ögonen en timme innan klockan skulle ringa, klarvaken, oförmögen att somna om igen, med en dunkade huvudvärk, inte mycket man tål när man börjar bli till åren kommen... :)
Igår kväll åkte jag och Johnny och mötte upp hans lillebror med flickvän direkt efter jobbet, gick och åt och drack lite drinkar och annat gott på Charles Dickens vid medborgarplatsen, en riktigt trevlig kväll, tack för det ungdomar.. :)
I morse slog jag upp ögonen kvart över 7, KLARVAKEN, det var ju bara att kravla ur sängen, jag som hade tänkt sova till halv 9 i alla fall, men idag blir en ganska lugn dag tror jag, vi ska ta en vända till globen och kolla på ett par byxor min mamma har blivit smått besatt av, åhh de är så sköna du hade äääälskat dem..*s*
Senare ska Johnny iväg och spela poker och jag funderade ett tag på att gå på bio med någon av mina nya polare från fjäderholmarna men vi får se, har lite kort som måste göras och lite grejer här hemma så vi får väl se....

Ska försöka lägga in lite bilder nu i helgen, ni måste ju få se mina enastående tårtor sedan midsommar... bättre sent än aldrig eller vad säger man?

Kram på er så länge.

2 kommentarer:

  1. Härligt att se att du trivs på Fjäderolmarna. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Inser nu att det inte blir nåt Fjäderholmarna för oss. Hade hoppats men tyvärr. Vi kanske ses i höst ändå? Kram

    SvaraRadera