söndag 13 september 2009

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

Jag åker hem till sthlm imorgon efter en vecka i skåne hos mamma... har hunnit med o hälsa på pappa o små kusinerna, mormor och morfar o lite annat.

Imorgon ska jag hem, börja om från början till viss del på många plan och jag önskar så förbannat mycket att man hade kunnat stänga av hjärnan.

Koppla ner huvudet, låta kroppen vara för sig själv en stund, låta den stackars hjärnan få sova o läka o komma ikapp.
Är rädd för allting känns det som. Vill jobba, vill ha ordning o reda i mitt liv. Vill må bra, ha lite större kontaktnät, få komma hem o slappna av.

Kommer det någonsin bli bra?

Jag orkar inte mer....

2 kommentarer:

  1. Lilla du... Kom in och babbla av dig någon dag!
    Eller så får vi träffas någon dag när jag är ledig.
    Jag håller så mina tummar att just arbetsfrågan ska lösa sig. Det är det som alltid är det ttuffa... den ekonomiska biten.

    SvaraRadera
  2. Hejsan Mariana!
    Det var väldigt trevligt att träffa dig på Skapa,hoppas det blir fler gånger.
    Varma Kramar till dig.
    Katrin

    SvaraRadera