lördag 5 september 2009

Sommaren

Ja jag har då varit ohyggligt dålig på att uppdatera bloggen, försökte vid ett par tillfällen då allting bara försvann o vägrade läggas upp o då gav jag upp.

Jag har haft en underbar sommar, i juli var det otroligt fint väder ute på fjäderholmarna o jag njöt av min fantastiska utsikt, alla härliga turister o all annan härlig personal som jobbar där ute.
Igår jobbade jag min sista dag, känns lite vemodigt men det var nästan inte ens människa på ön den sista veckan så det var lite skönt också.

Under sommaren kom min faster o hälsade på, inte träffat henne sen jag var 17 ungefär, kul o se henne, pappa o hans fru Marianne var också uppe en vända o även min morbror med familj.

Förra veckan låg jag sjuk i lunginflammation så är fortf lite seg.
På tisdag åker jag hem till mamma i Kristianstad o stannar där en vecka.
Förskolan jag började på innan sommaren har hört av sig o det verkar som jag ska få komma tillbaka. =)

Nu försöker jag få min överföringskabel till mobil att förstå att den faktiskt är kompatibel med datorn så att ni kan få se lite mer bilder som togs under sommaren.
Lovar o återkomma betydligt snabbare än såhär.

Puss o kram på er ha en underbar lördag!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att du får komma tillbaks till dagiset! Ingen mer arbetslöshet, tack! :-\
    Är ledsen att jag aldrig kom ut till dig...

    SvaraRadera