måndag 30 mars 2009

Måndag igen.

Jahaja då var helgen över.... IGEN.
fattar inte hur allting kan gå så fort, kanske är för att det bara är då man riktigt slappnar av.
I lördags stod jag och sambon på loppis och försökte sälja av lite av alla grejer man samlar på sig, gick ca 350 kronor i ren vinst när man räknat bort växeln och hyra för bordet och sådär, Känns okej.

På kvällen åkte vi till mina gamla vänner i tumba, käkade på deras sylta som mannen i huset uttrycker det, supergod mat, trevlig personal och ett mycket fint ställe. Dessutom ligger det nära deras hem, på krypavstånd om man så vill. ;)
Mina vänner har tre katter och två av dem fick ungar för ett par månader sen, tre underbara små ungar som nu var ca 16 veckor gamla, oh som man kände för att smuggla ner dem i väskan. Sambons tår var mycket intressanta tydligen och av någon anledning drogs den ena till hans armhåla, på mig var fingrarna av intresse.

Det var iallafall underbart att ha djur omkring sig igen, hade djur från det jag föddes tills jag fyllde 17 ungefär. Känns fortfarande lite konstigt ibland att inte ens ha ett akvarium hemma.
Nu ska jag ta mig ut i köket och diska lite.

Hoppas ni haft en underbar helg och att veckan blir bra.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar