onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Var på skapa hobby idag innan jag skulle på jobbinfon.

Alltid lika kul att träffa Laila och Maria, kan verkligen slappna av och vara mig själv med dem.

Tog en svängom till den nya scrapbutiken på söder scrapparazzi för o höra hur det går för tjejen som öppnade den, snackade en liten stund om hur hon hade det och lite annat allmänt och sen gick jag iväg på infomötet, kändes bra där också, de pratade lite om företaget och sen blev det en kort intervju. Vi får se vad som händer.



Sen gick jag tillbaka till Skapa, det var det ju workshop där som vanligt på onsdagarna, träffade min käre vän Chatrine (vet inte ens om jag stavar ditt namn rätt), Therese som håller i vissa kurser för Skapa och flera andra härliga människor.

Jag fick lite feedback på mina påskkort, är knappast så duktig som många andra, kör en enkel stil för det mesta, sen gjorde vi småkorgar till påsk.



Hade en härlig kväll, har precis kastat i mig popcorn, som e en gammal tradition för mig på onsdagar. (tidigare torsdagar framför efterlyst, numera onsdagar, tilltänkt att ätas framför efterlyst, men äts i regel upp innan eller efter)

Ska snart ta en tripp till drömmarnas land.

Ha en skön natt och sov så gott.



Kram

3 kommentarer:

  1. Det var väldigt trevligt att träffa dig
    har tänkt på dig,så är du där på Skapa Hobby. Kram på dig.
    Instämmer i det du säger om dom där tokiga tjejerna på Skapa Hobby där sitter det inte fast.Ha det så gott tills nästa gång vi träffas.Kram

    SvaraRadera
  2. Det blev lite knepigt men det var Katrin som skrev det kanske du förstog mellan raderna

    SvaraRadera
  3. Tjoflöjt!
    Hur är läget?
    Var på IKEA igår knötjockt med barn och vuxna.Jag pallade nog inte för det så nu är jag förkyld.
    Ha det så gott.
    Katrin.

    SvaraRadera