tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Sovit länge idag, inte riktigt likt mig, försökt ta mig upp senast 8 på vardagarna fast jag är arbetslös, just för att hålla rutiner och tider i kroppen.

Snart kommer min bästa kompis Linda hit, vi har beställt lite saker från nätet vi ska kolla in.

Ikväll ska jag och Johnny göra oss av med ett gäng kartonger i varierande storlek, slänga lite glas, panta lite flaskor. Underhållande tisdagkväll, men det ska ju också göras, i övrigt just nu sitter jag och sorterar massa saker som ska upp i vår bokhylla som vi fick ihopmonterad i lördags. Äntligen fått omtapetserat och ommålat, det blev så fint. Så nu ska här pyntas och dekoreras. sånt där som jag också älskar att göra... Svårt att få det som man vill i den här lägenheten dock. Men jag jobbar på det. ;)

Imorgon ska jag iväg på ett informationsmöte om ett företag som söker personal, förhoppningsvis leder det iallafall till lite extrajobb till mig, hade verkligen behövt det nu.
Jag har jobbat sen jag fyllde 15, känns konstigt att inte kunna göra det nu. Fått höra att jag ska njuta av min arbetslöshet, med tanke på hur fruktansvärt mycket jag jobbat innan och kommer jobba sedan, men då får man ju åtminstone in pengar, det får jag ju inte nu.

Jag önskar er alla en underbar tisdag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar