lördag 18 april 2009

Lördag

Idag fick jag åka tillbaka till sös, de sa i förrgår att om jag mådde lika dåligt eller värre så skulle jag komma in såsom igår för nya prover osv, men igår mådde jag bättre, inte symptomsfri men bättre. I morse när jag vaknade var det tvärtom, ont som tusan och mådde illa.
Så det bar av till Sös igen, nu hade dock alla blodprover och grejer ändrat sig till att vara precis tvärtom vad de var i förrgår.
Så det var tack och lov inget med blindtarmen, det är helt uteslutet nu efter allt klämmande och alla prover.
Jag fick dock veta att jag har fått njursten, som tydligen också kan göra förbannat ont.
Fått smärtstillande och uppmaning om att vila och ta det hyfsat lugnt så ska det gå över av sig själv, jag visste inte att njursten gjorde så ont.
Ska få en kallelse till återbesök om någon vecka så de ser så att jag inte fortsätter ha ont, då får de försöka skölja bort det som fastnat, hur man nu gör det....
Mår iallafall lite bättre nu, fortfarande morfin i kroppen men jag gråter inte av minsta steg längre i alla fall.
Nu ska jag försöka ta det lugnt och njuta av det som är kvar av helgen.
Ta hand om er där ute.
Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Många varma krya på kramar från mig.
    Hoppas att vi ses snart hos tjejerna

    SvaraRadera