söndag 5 april 2009

Påsk/alla-hjärtansdag kort

Sådär ja då fick sambon äntligen tummarna loss, och hjälpte mig att få in lite bilder i datorn.
Så nu kommer en liten blandning av några kort jag har gjort iår.
Vi börjar med några påsk-kort.





Stämplarna på korten lånade jag på Skapa hobby när jag satt där och pysslade en dag.


Texterna på korten är tagna från en sida jag råkade hamna på för ett tag sen, en helt fantastisk sida med massor av inspiration. Kan tillägga att det är första gången någonsin jag använder punchinella, tar gärna lite tips om hur man lättast får den att fästa.


Alla hjärtans dag kort, två av dem är gjorda medans jag gjorde min praktik på skapa hobby. Det hjärtformade fick jag från en klubb jag var med i ett tag.

Ännu ett alla hjärtans dag kort, hjärtanen på sidan går att flytta hur man vill då de endast är fastsatta med brads. Lila och rött är faktiskt riktigt snyggt ihop och det är ju inte så ofta man får ett svart kort överhuvudtaget.
Det här sista ska bli ett grattiskort till sambons farmor, då hon inte brukar vara ute på nätet så vågar jag lägga ut det här redan nu.
Berätta gärna vad ni tycker, är fortfarande ganska ny inom det här området så var snälla.. ;)
Stor kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar