måndag 27 april 2009

Ormar och prinsessor

Var hos min bästa kompis i lördags och hon hade lite problem att föra över alla de andra bilderna jag tänkte lägga upp här från skansen men en liten bild fick jag med mig... Och det är den här:

Är han inte ruskigt häftig, en riktigt klockren bild också.

Jag är med i en bokklubb som har med mina hobbys att göra, den här månaden fick man köpa en kortinspirationsbok och jag tänkte en till i hyllan kan ju inte skada.
Boken kom igår och jag fastnade direkt för ett projekt som min kusin ska få när hon fyller 6 i juni. Nu är jag ju en sån där tjej som faktiskt insåg att det skulle bli ett evigt pillande på det här kortet, så jag gjorde det redan idag.
Det är inte riktigt, riktigt klart än, det ska skrivas en text på kortets "gräsmatta" och sen ska det fästas ett band med en tag med hennes namn på, på framsidan, eventuellt kommer prinsessans klänning få någon liten rosa volang osv men grunden är klar och såhär blev det:




Jag tyckte det blev ganska sött, vad tycker ni?
kram på er

3 kommentarer:

  1. Ja, verkligen sött kort! Vilket jobb du har gjort! Förresten: De där monsterstämplarna är inte foam i själva stämpeln utan i gummi som vanligt. Kan jag lägga till dig i min länklista? Kram Sollan

    SvaraRadera
  2. Öhhhh...???
    Har du micklatr ihop allt själv??? :-o
    Jisses vilket tålamod du har människa! Tjusigt!

    SvaraRadera
  3. Hon kommer att bli jätteglad.

    SvaraRadera