måndag 20 april 2009

Rekrytering, mammas födelsedag och månadag

Idag har jag varit på rekrytering... kom dit tidigt och då stod redan ett hundratal i kö... De räknar med att få 3000-5000 sökande till 140-150 platser.... blir riktigt tufft men nu har jag sökt och visat att jag finns... så vi får se, mer kan man inte göra direkt.
Hade verkligen behövt ett jobb, jag längtar efter att få jobba. Jag har alltid jobbat...

I övrigt mår jag betydligt bättre, fick en släng av migrän här vid middag men den är borta, tack och lov att man kan sova när man har ont.
Magen gör inte alls lika ont, molar och ömmar lite men inte alls som förut, inga hugg eller kramper. Det gör en väldig skillnad.

Solen skiner och jag mår lite bättre, känner mig lite piggare.

Idag fyller lilla mamsen 45 år också, hon hade fått kortet imorse och blivit jätteglad... hon hade varit och lunchat med mormor och morfar för att fira lite, med riktig firning får hon inte förrän i månadsskiftet då vi åker ner och hälsar på.
Saknar dig massor mamma, hoppas du vet det.
Förresten, tar fortfarande tacksamt emot tips på födelsedagspresent till henne..

Ha en härlig dag, nu ska jag belägra balkongen.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar