onsdag 29 april 2009

Valborg

Imorgon bär det av till skåne, ska hälsa på familjen och gosa med småkusinerna. Den största (6åringen) tillfrisknade nyss från vattkoppor och den lille (3åringen) fick det nyss. Vi ska blåsa såpbubblor och lillkillen ska få öppna paket då han fyller år snart. Mamma ska få paket (45 den 20/4) och min morbror (40 den 16/4), ja vad han ska få det vet jag inte än.
Idag har jag varit nere i secondhandaffären och tittat lite, köpte en bok som jag velat läsa ganska länge, sen tog jag en liten sväng till ICA och köpte en glass.
Jag har skurat badrummet från golv till tak, inklusive badkar, nu luktar det gott... har även kollat runt efter jobb som jag gör varje dag, har pratat med lilla mamma i telefon som är hemma från jobbet pga sin axel..
Jag har packat ner lite kläder och grejer inför avfärden och ska göra vid lite mackor ikväll som vi ska ha med oss.
Så nu ska jag vattna blommorna och ta en snabb vända med dammsugaren i sovrummet.
Sambon ska iväg och spela poker ikväll, själv ska jag äta gottoblandat framför hockeyn!

Hoppas ni får en härlig valborgshelg, blir svårt för mig att uppdatera bloggen i helgen så nu dröjer det ett par dagar innan ni hör ifrån mig igen.
Sänd mig en tanke imorgon, de flaggar ju för mig... ;) (nej inte för att kungen har födelsedag, nej det är för att jag har namnsdag)

Puss o kram på er

1 kommentar:

  1. Njut av dina dagar hemma hos din kära familj nu gumman!
    Det behöver du!
    Hoppas vi ses snart. ♥

    SvaraRadera