söndag 5 april 2009

utmanad

Har blivit utmanad av Maria
Här kommer mina svar.

Fråga 1: Vilken mat äter du ofta?
Svar: Oftast kyckling, kyckling och mer kyckling... inte bra med alla glasalarm... men jag äter ändå. (lite skit rensar magen heter det väl?!)

Fråga 2: När du är på kalas, är det du som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Svar: Det beror på vem jag är på kalas hos. Hos mormor o morfar dukar jag oftast både fram och tillbaka. (och diskar)

Fråga 3: Var sitter du helst när du bloggar?
Svar: Hittills vid sambons dator, min lilla tröga laptop ska fixas lite.

Fråga 4: Köper du ofta trisslotter?
Svar: Alldeles för sällan, är snål och pessimistisk, men vi ska köpa nu till påsk ;)

Fråga 5: I vilken stad eller land har du haft den bästa semestern?
Svar: Klassresan när jag slutade nian då vi åkte till London, har faktiskt inte varit på semester sådär hemskt många gånger.

Fråga 6: Vilken TV-kanal tittar du helst på?
Svar: 3:an, 5:an, 6:an, filmkanaler, tv 4 fakta och cartoon disney. Som arbetslös är mornarna med piff o puff, bumbibjörnarna och långbens galna gäng en bra start.

Nu e det ju tänkt att jag ska utmana några, men jag känner inga som bloggar och som läser min blogg hur gör jag nu då??

1 kommentar: