måndag 25 maj 2009

Besvikelse och foton

Ja återigen har jag blivit djupt besviken, det känns som det är något troll som springer i vägen och förstör allting för mig.
Men för att inte deppa ihop så ska jag nu lägga upp lite bilder från i torsdags då jag och älsklingen var på utflykt till fjäderholmarna.

I Slussens hamn låg ett gäng stooora militäriska båtar... eller ja båtar och båtar... De var fina iallafall.
När jag och min älskling blir rika ska vi bo i det där lilla huset... ;)

Det fanns en fågel på fjäderholmarna, eller ja det fanns säkert fler men bara den här som var söt nog att fotas.

Floristen i mig måste bjuda på lite tulpanfrossa, jag älskar tulpaner och de som fanns här ute var fantastiska, titta och njut.








På vägen hem tog jag ett foto på min prins, insett att vi tar för lite foton, vi kommer ångra oss en vacker dag.

Och som avslutning dök solen upp, bara sådär. Och det måste man ju föreviga.
Hoppas ni har en trevlig kväll, ska lägga in lite bilder från födelsedagskalaset i torsdags också.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar