tisdag 19 maj 2009

Händelserikt

Ja det blev en händelserik dag idag också.
samtal från cafet jag var intresserad av, samtal av tjejen från SR om att hon eventuellt skulle göra en fortsättning på det vi började igår.
Min handledare ringde och ännu ett ställe där jag kan få sommarjobb.
Så imorgon blir det jobb och på torsdag ska jag och sambon på utflykt till fjäderholmarna och kolla läget där.

Någon som har något tips på vad man kan göra åt sin huvudvärk, är ju en sån där som ärvt migrän från varenda en i släkten men den här huvudvärken är annorlunda, sitter mellan ögonen och upp i pannan, utåt tinningarna, men även i käkarna, trodde det var min pollenallergi som gjorde det men det bara fortsätter, tror att jag kan behöva nya glasögon/linser men den var så länge sen jag behövde nya att jag inte minns hur det kändes då.
Orkar vara uppe och igång men jag kisar och ömmar i käkarna hela tiden.
Några tips om vad det kan vara eller något som kan lindra?

Kram

1 kommentar: