torsdag 28 maj 2009

Utmaning

Läste Lailas blogg och måste såklart göra utmaningen.

3 saker som finns i mitt:
Kylskåp: Vindruvor, låglaktos mjölk och skinka
Frys: Grönsaker, köttfärs och isbitar
Skafferi: Pasta, champinjoner och knäckebröd
Handväska: Plånbok, kalender och penna
Sminkväska: Ögonskugga, läppstift (som jag inte kan använda) och ögonfransböjare.
Badrumshylla: Tandborste, tandkräm och flourskölj
Förråd: Julsaker, kuddar och annat ouppackat
Hjärna: Mitt nya sommarjobb, ams och mina vänner på skapa hobby som jag ska hälsa på imorgon efter ams.
Jackficka: Oftast har jag nycklar och mobil där, just nu ingenting.
Kryddskåp: garam masala krydda, grillkrydda från gotland och salt.
Barskåp: Likör 43, Amarula och dooleys (gillar jag gräddiga likörer?? nääää då. :)
Köksbänk: Diskmedel, metalltvål och kaffebryggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar