fredag 22 maj 2009

Besviken

Avtalat tid för en intervju igår, åkte dit, en bra bit och hyfsat dyrt och så är det ingen där. Helt igenbommat, de svarade inte i telefonerna så det var bara att åka hem igen.
Visserligen är jag arbetslös men jag tänker inte gå med på vilken skit som helst, jag är fortfarande en människa och alla förtjänar respekt.
Och får man förhinder får man väl höra av sig och säga det?

Blev lite fina bilder tagna både igår och i onsdags, de kommer upp i en blogg nära dig såfort jag lärt mig hur min nya mobil fungerar med överföring..*s*

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är för jäkligt att uppföra sig på det sättet. Precis som du säger så hör man av sig! Du kunde ha tackat nej till annan intervju för ha tagit dig dit.
    HAr dom ännu hört av sig?

    Fortsätt kämpa tjejen

    SvaraRadera
  2. fy fasen så dåligt! Så får det inte gå till, kan du inte anmäla dom?

    SvaraRadera