lördag 16 maj 2009

Lördag igen

Ja då var det lördag, och idag jobbar sambon heeela dagen, själv ska jag ta en vända till papprika och investera i några papper jag längtat efter länge, sen ska lägenheten få sig en rejäl genomkörare, här ska fejas toalett och städas lite bord och diskas och tvättas.

Igår slocknade lilla jag kvart över 9 i soffan, låg och huttrade så sambon la en filt över mig och då var det ju kört. Så jag var inte direkt mysvänlig igår så ikväll när han kommer hem blir det lördagsmys.

Sitter just nu och klurar på ett kort till morfar, har ju tid på mig än då han inte fyller år förrän i juli men jag gillar att ha planen klar för mig.

Vill dessutom tillägga att jag har haft en bra vecka allt som allt, inte känt mig meningslös och onyttig jag behövs fortfarande...
Jag får inte säga tack fler gånger det har jag lovat så jag ska inte säga tack mer utan bara poängtera att jag verkligen är glad för ditt stöd Sollan, för telefonsamtal, sms och härliga bullar och ett kort och hastigt besök. (Vi får fixa ett bättre nästa gång)
Även tack till mina vänner, till min sambo, till alla som faktiskt finns där för mig, för sms, samtal och stora kramar. Ni är alla underbara.

Kram på er

1 kommentar: