onsdag 27 maj 2009

Onsdag

Igår var jag på fjäderholmarna igen och tittade runt och vet ni? Jag fick jobbet... börjar på söndag och jobbar hela sommaren in i september troligtvis.
Ledig midsommar, något jag nästan aldrig varit. ledig helger. och stället är sååå underbart.

Idag har jag varit hos tandläkaren, det var mindre roligt, eller ja tandhygienisten för att vara petig.
Jag har alltid tandsten, smått inflammerat tandkött osv..
Det har jag haft sen jag var liten, jag gick tom tandborstningskurs som liten och JAG GÖR SOM DE SÄGER, ändå är det samma sak varenda gång... använder du tandtråd? borstar du tänderna sådär? ja ja ja ja och ja! Jag gör exakt som de sagt, sköljer med flour, borstar tänderna, petar tänderna, använder tandtråd och tandbyglar osv.
Jag har fina tänder... det är tandköttet det är fel på!


Titta och bedöm själva, jag gör ju rätt, varför blir det då fel??

Snygg man blir när man fotar sig själv... *s*

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Kul att du fick ett sommarjobb Grattis, jag kämpar för min 22 åriga son att han ska få något sommarjobb eller något annat. Hoppas att allt är bra med dig och att vardagen är lite ljusare. Ha det gott nitan

    SvaraRadera