tisdag 26 maj 2009

Kort förra veckan

ja jag har minsann skapat lite... två attack-shit-vad-jag-måste-få-detta-färdigt-fort-kort och två andra.
Jag beklagar redan nu att bilderna är lite sisådär men jag lär mig långsamt..

Johnnys förra inneboende fyllde 27 i helgen, slängde ihop hans kort på 10 minuter, på insidan satt det en lista på "23 saker du lär dig av datorspel" och en liten datorinspirerade text om att gå på krogen. Nämnde jag att han är en liten datornörd den här killen?? :) Han blev glad iallafall, det är det viktigaste.
Adam som vi var hos i torsdags, hans kort borde egentligen ligga först men ftersom han inte fått det än pga att vi av någon anledning nästan alltid glömmer korten hemma så får hans komma efter det redan utdelade.

Vet inte varför det blev flaggor, men det ser ju väldigt internationellt ut iallafall.

Det här kortet är till Johnnys mamma, sa att jag skulle göra ett om jag hann med och eftersom jag är en snäll varelse som anstränger mig till det yttersta så blev det ett.

Och sist men inte minst ett likadant kort som det förra fast till min lilla mamma, gjorde det andra först för att se om det blev fint och det blev det men mamma är mer rosa än blå och nej det är inte en sådär skrikig rosa som bilden vill få er att tro, den är mycket mjukare egentligen.

Säger som förut, jag är inte direkt avancerad i mina kortskaperier men det viktigaste för mig är att mottagarna blir glada och vanligtvis så blir de det.
Kram på er!!


4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att göra kort! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för trevligt sällskap och inspiration idag på Skapa! :-) Och jag får hålla med dig om att dina mors dag kort blev jätte fina - var har du hittat "mamma"-pappret?

    /Maria de Flon ("Blomster"-tjejen) :-)

    SvaraRadera
  3. Mamma-pappret har jag faktiskt fått av Laila på skapa. hon hade det i något sånt här block med massa papper... papper-stack. vet inte var hon fick det ifrån dock. Tack för kommentarerna tjejer... hör gärna av dig igen maria så kanske vi kan ses.

    SvaraRadera
  4. Ska åka in en sväng till Skapa idag - födelsedag å allt måste man ju respektera! :-). Tjenixen, Maria

    SvaraRadera